piątek, 11 marca 2011

Mrs.Serolka

Właśnie wróciłam ze spotkania z moimi pięknymi przyjaciółmi, Moniczką i Karolinką, Basią i Markiem niżej podpisanym. Choroby dzień 2-gi, o której wcześniej nie wspominałam, bo nie ma nic nudniejszego niż gadanie o tym jaki to się ma katar. Teraz w sumie to tułam się po internecie i robię coś strasznie upokarzającego. Mam z tyłu włączony Zmierzch i strasznie się tego wstydzę XD. Muszę się jakoś za to ukarać. Dziś byłam przez cały dzień na Fox Life- To dziwne, ale program telewizyjny to może być stan ducha, czułam się jak bym w nim była . Dziś pierwszy raz w tym roku znów wróciłam na karuzelę wakacji i czuję, ze za parę dni będę już w czerwcowym gorącym słońcu na moim żałosnym balkonie. Jutro wypad do GB z Basią i z Panem X., który pewnie nas wydyma i nie przyjdzie :P Mam plan odwiedzić H&M i zorientować się jakie są ceny w nowej kolekcji Fashion against AIDS. Podobają mi się surowe kolory i taka konkretność. Jest bardzo bezpłciowa, ale jako dziwaczka pociąga mnie wszystko co dziwne. Pozdrowienia dla najcudowniejszej dziewczynki na świecie: BarBARY , słit Moniczki i Karolinki.

6 komentarzy:

  1. High five! Też mam okropny katar :P

    OdpowiedzUsuń
  2. SEROLKA, ACH SEROLKA mój ty stary pierdziochu <3

    a co jeśli pan X to czyta? :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech sobie weźmie do serca:P

    OdpowiedzUsuń
  4. serola chce byc bella ze zmierzchu mowila mi niedawno ;> Do tej pory pekam w szwach (nic nowego), jak tam iza? :o
    mon
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. PANU X CHUJ W DUPE JEŻELI NIE PRZYSZEDŁ, ja cie jutro do gb porywam jak już ;**


    GANDY NA BOKU KISIEEEEEL W GACIACH

    OdpowiedzUsuń